OT - Hvezdickova manie

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 14:28:43 CET 2012

No to melo duvod, ten aby vyhledavace zbytecne neindexovali ten nazev

toho tarifu, podstata zpravy byla sber data pres GPRS mobilni tarif, nikoliv

samotny tarif, ale uznavam, ze to je dost sporne, co vlastne z toho
vyrazovat,

ja tim trpim od te doby co jsem hledal nejakou firmu nebo neco uz si
nepamatuji,

ale bylo to nejake celkem bezne anglicke spojeni a z googlu padalo, jen to

co clovek nechtel, ale uznavam, ze chyba byla, ze nekdo pojmenoval takhle

blbe firmu, ci vyrobek nikoliv ve vyhledavaci. Pokusim se priste polepsit, a
hvezdicku

vynecham, ale fakt mi prislo pokud nekdo neco hleda o tom tarifu, tak zrovna
odkaz

na tuto technickou stranku bych predpokladal, ze ve velke vetsine bude pro

onoho dotycneho k nicemu, ale fakt je to jen muj nazor....

Zdenek Aster