Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:28:30 CET 2012

Jenom, trošku přiživím téma, už vím co je za technické problémy, konečně
jsem rozchodil samoobsluhu u T*Mo*bile,

a nestačím zírat on ten technický problém je takový, že sice je teď to
účtování po 1kB, nicméně když udělám spojení,

kde se vejdu do 1kB a ukončím to, tak slavný T-Mo*bile naúčtuje jeden halíř
což je bratru 25,6 KByte :-(......

Oni prostě neumí účtovat menší jednotku....., že se chlapci na technické
podpoře nepochlubili.......

Strašné ani nemám sílu je buzerovat, když to stějně v sobotu změní na ten 1
MB.......

Zdeněk Aster