Re: Re[2]: OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Listopad 29 12:14:20 CET 2012

Dobry den,

tak pokial clovek nema ani vlastnu iniciativu, tak je to zle. Velmi
zle. Ale horsie je to, ked clovek ukaze vlastnu iniciativu a ochotu
nieco robit, ktora sa roznymi obstrukciami znemozni, pripadne premrha.
Ale to Vas pripad nebol.

Mne ked dali v poslednej praci noveho kolegu, asi tak 50 rocneho ing.
elektrotechnika, tak som sa ho opytal, nech mi povie vsetko co ho
napadne o jednoduchom zdroji, transformator, dioda, filtracny kondik a
zatazovaci odpor. Skoncilo to tiez trapnym tichom. Az som mal pocit,
ze sa pytam na nieco co je tabu. Najradsej by sa rozpraval o vsetkom
moznom, najlepsie dvojzmyselne vtipy na sexualnu temu, len o tom
zdroji nepovedal ani slovo... Nakoniec sa ukazalo ze cosi vie robit
prakticky a tak to neskoncilo az tak zle.

Na temu vlastne nazory, viete mne byvaly veduci DP vycital, ze mam
vlastny nazor ako robit to ci ono. V podstate som pochopil, ze mat
vlastny nazor je zle, a nieco co ma velku negativnu hodnotu a
zamestnavatelia to nemaju moc radi. No a ako to vacsinou v zamestani
dopadne, nam teraz vzorovo ukazali nasi strajkujuci ucitelia... Ktori
strajkuju za zvysenie platu o 40E. Aby ste boli v obraze to je jeden
nakup v Tescu.

A.