USB ve WIN7 64 bit ??

Míra Beneš benes.m na stapro.cz
Čtvrtek Listopad 29 11:42:31 CET 2012

Dne 29.11.2012 9:04, Karel M napsal(a):
> Laborantky to musi opsat rucne.
> K.

A jsem bez prace. :-(

Jinak k tematu - laboratorni analyzatory se pripojuji pres RS232
(starsi), TCP/IP (novejsi) ci pres filesharing. USB ne.

Prevodniky USB/RS232 jsou zapovezeny, pri pozadavcich bezPC se pouziva
budto PortBox ci Sollae RS232/TCP prevodnik.

K te certifikaci, napriklad Baxter ma zauditovan LIS na Windows a zrejme
v tom nevidi zadny problem.

mira