RE: Re[2]: OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Listopad 29 11:20:39 CET 2012

Dobry den,
v druhem pripade to nebyl pohovor, ale jedna z prvnich praci tohoto cloveka.
Proste mel v PLC S7-200 nacist tusim hodnotu porosity z analogoveho vstupu,
nebo neco takoveho
a ulozit nekam do pameti jiz ve fyzikalnich jednotkach.
Tu primku jsme mu samozrejme poradili (byl tam jeste kolega PLC
programator).
Cekal jsem, ze bude bojovat se vsim moznym, ale ne, ze bude bojovat s
rovnici
primky. Na reseni mel cca 5 hodin, nic stresujiciho, mohl pouzivat kompletni
internet.

Obecne vzato,
kdyz za mnou kluci prijdou, ze neco dava "divne" vysledky, tak se jdu
podivat
proc a pokud je tam jasna chyba, tak je necham at si ji sami najdou,
jelikoz kdyz jim to opravim sam, tak ji udelaji znovu.

Slavek

PS:
  Na VUT sveho casu (92-98) nas nutili obhajovat vlastni nazory.
  Kdo do toho nesel, mel maximalne za 3 (v nekterych predmetech).

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158