USB ve WIN7 64 bit ??

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 29 10:47:49 CET 2012

XP pak pojedou, ale nebudou mít žádné aktualizace, i teď to jsou pouze
bezpečnostní, ale pak to může být docela problém. Pokud není třeba víc jak
cca 3GB ram, tak prostě nainstalovat Win7 32bit. Zkušenosti s problémy s USB
na 64bit nemám, ale obvykle za takový věci můžou prasácky napsaný drivery
přímo od výrobce...