Re: Re: OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Čtvrtek Listopad 29 07:13:27 CET 2012

Když jsem nastoupil do zaměstnání, měli jsme tam tenhle Kalkulačkův přístroj:
http://www.soemtron.org/images/jpgs/220/pristineunit.jpg
Naučil jsem se tehdy na něm počítat druhou odmocninu.

Pokud se kalkulaček týká - u běžné kalkulačky nelze zpětně zkontrolovat,
jak se k výsledku co se ukázal na displeji dospělo, tj. jestli nebyla omylem stisknutá
jiná klávesa než jaká stisknutá být měla. Takže je dobré, když kalkulující má představu,
co mu má vyjít.

Co se týká výuky, pochopení učiva a aplikace získaných poznatkú , myslím, že o tom píše
ve svých knihách pan Richard Feynman. Určitě to stojí za přečtení.