Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Listopad 28 22:56:26 CET 2012

Kdyby tahle diskuse nevypukla, tak se přiznám, že bych ani netušil, jaké
jsou vlastně mezi školami (či snad dokonce jednotlivými pedagogy)
rozdíly. Vím, že školy mají různé RVP a BVP a ŠVP a ..... aby se v tom
prase vyznalo. Ale že se to liší až tak moc, to jsem nevěděl.
U mladé ve škole jim na férovku matikářka řekla, že existuje zajímavá
stránka www. wolframalpha.com že je to anglicky a kdo anglicky neumí, má
alespoň motivaci se pořádně angličtinu učit. A že jí nijak nevadí, pokud
to budou děti při psaní domácích úkolů používat. A že se to dokonce dá i
předplatit, aby to poskytovalo víc informací a že škola ráda vydá
potvrzení/průkaz na získání studentské slevy na předplatné té stránky.
Akorát je tedy upozornila, že pokud z té stránky něco opíšou do úkolu,
bude po nich chtít vědět PROČ se to tam vyskytuje a JAK se dospělo k
tomu, že to v tom výpočtu je....

Zdraví PavelK