Re: OT: Matematické tabulky [WAS: papírový počítač CGS]

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Listopad 28 16:44:40 CET 2012

Určitou didaktickou hodnotu to zjevně má, uvědomí si, že když základ
je jinak o řád, tak mocnina o dva řády. Ale to je tak všechno...

Jinak jsem děti ze stejného důvodu naučil používat logaritmické
pravítko, děsně se jim to líbilo, když ve čtvrté třídě říkaly 1000
děleno 25 je přibližně 39.9 :-)

Aleš Procháska