Objednavka u RS Components

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Listopad 28 10:46:47 CET 2012

S PIC nemohu slouzit, ale vedel bych o ARM Cortex M3 64kB Flash , 20k RAM a
to za pouhych 65Kc vcetne postovneho a to v kusovce :-). Mluvíme o STM32,
treba STM32F103C8T6
http://www.ebay.com/itm/1PCS-STM32F103C8T6-LQFP-48-STM32F103-ST-/
251054892553?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a7409a609

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Datum: 28. 11. 2012
Předmět: Re: Objednavka u RS Components
"Prosim Vas, pan kolega, skuste zachovat vecny raz diskusie.

Ktoryze presne PIC a ATMEGA za stovku ma 64kB Flash a 16kB RAM?

A to, ci ma alebo nema zmysel nieco pouzit, snad zavisi od daleko vacsieho
mnozstva faktorov.

O xMega viem malo, ale obavam sa, ze "nic extra" je znova len Vasa
interpretacia; ten zoznam "extra" vlastnosti je pomerne dlhy a urcite sa
najdu aplikacie, kde mozu byt uzitocne.

wek