[OT] Velky bratr vi vse

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Listopad 28 09:17:21 CET 2012

On 28. 11. 2012 8:55, Jan Waclawek wrote:
> Ale no tak, znova, ved ste s tym vsetkym vyslovne suhlasili.

Suhlasil som, ved ja sa nestazujem. GMail ucet mam bo kvoli telefonu
musim, ale vobec ho nepouzivam. Podobne ako ine sluzby, kde sa plati
krvou, stratou sukromia a podobne.

> Naviac, nie je trocha paradoxne, od koho to video pochadza?

Samozrejme ze mi je jasne ze to je reklama. Ale to pestre, farebne,
dynamicke, hlucne, vesele a vtipne - a hlavne to pristupnou formou
vysvetluje, ako G sleduje maily :)

-m-