[OT] Velky bratr vi vse

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Listopad 28 08:50:03 CET 2012

To mas pravdu, ked som bol pred 7 rokmi na istej nemenovanej vystave v
Prahe, tak tam to mali zariadene vcelku zaujimavo. Pri vchode traja
fotografi, ktory fotoli spredu zozadu aj z boku a na vystavu ma
vpustili az po tom, co som musel vyplnit dotaznik s osobnimi udajmi.
Vyplnalo sa to az po zakupeni vstupenky Pri vchode stali kontrolori a
dohliadali na vyplnene telefonne cislo... O dva tyzdne na to mi vola
nejaka zenska z Prahy a ponukala mi holiaci elektricky strojcek za
75Kc... Ako som uz zo srandy nedavno poznamenal, viem ze o mne vedia
vsetko, ako bonus este aj to, co si myslim. Tak som sa podla toho
zariadil...

A.