[OT] Velky bratr vi vse

Středa Listopad 28 08:04:13 CET 2012

Ono asi jak kdo a jak kdy.

Nedávno mi volala na mobil jakási buchétka, že má pro mne výýýýýýhodnou

nabídku nějakého tarifu - mobil mám zatím jako twist nebo jak se to teď
jmenuje

a ne na jméno, dobíjím si jej většinou u sazkomatu nebo bankomatu.

Když se dostala k tomu kolik by mne to jen stálo měsíčně, zeptal jsem se,

jestli má před sebou na monitoru výpis, kolik tak provolá.

Protože kdyby k tomu měla přístup, zjistila by (platím tak dvě stovky za
čtvrt roku),

že ta její nabídka pro mne není zajímavá.

...Znali jméno, adresu, věděli že podnikám, znali mé IČO a DIČ, tedy i rodné
číslo...