RF mereni intenzity blizkeho pole - hotovo

Bohumil Fulin bohumilfulin na centrum.cz
Středa Listopad 28 07:11:48 CET 2012

Dekuji za ty dva postrehy ktere me nasmerovaly

1. voda na 27mhz nema dostatecny utlum aby nahradila bezodrazovou mistnost
2. napichnout se na LC obvod a tam merit

omlouvam se za chaby popis ale jedna se o medicinsky pristroj ktery generuje rf signal. Misto anteny se pouzivaji civky, ktere se prikladaji na telo. No a ja pro ucely testovani zda je vse v poradku jsem chtel merit intenzitu pole. Pac vykon muze byt i nekolik wattu nechtel jsem aby mi odrazy v mistnosti ovlivnovaly mereni, to proto ta voda nebo vubec hledani nahrady bezodrazove mistnosti.

Ale od kolegy jsem dostal vnuknuti ze kdyz se napichnu primo na civku (ne ze by ty odrazy pak tam nebyly) bude to jednodussi a stejne spolehlive a trochu poupravim popis testovaci procedury.

dekuji vsem za odpovedi