Kontaktní měření proudu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 27 22:51:54 CET 2012

Kdyz uz se tu tak hezky rozebiralo mereni proudu a ja tu -trochu pitome,
protoze jsem si poradne neprecetl zadani- doporucoval senzory od Allegra,
rad bych na to ted navazal.

Ty senzory Allegro maji jednu velikou vyhodu, a to je galvanicke oddeleni od
mereneho obvodu. Netusite, jestli nekde neroste neco podobne jednoducheho,
ale pro proudy tak 3A? Allegro dela nejmensi 12.5A, coz by pro me ucely bylo
kapku prehnane, i ty 3A budou nejspis s rezervou stacit - realne mi skrz
trvale potece cca 0.5A, ty 3A jsou spicky. U te 12.5A verze bych uz napeti
na senzoru nemeril, ale odhadoval :)

Prioritou je jednoduchost, mrnavost a lehkost - a prave ono galvanicke
oddeleni.

Diky.

Pavel Kutina