Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Listopad 27 19:00:42 CET 2012

Myslim ze takato uloha je zatial nemozna. Rozklada a planuje vzdy clovek
ktory navrhuje konkretny obvod. Jednak vie ake signaly ma v ktorej casti
obvodu a mal by mat aj znalosti z oblasti signalovej integrity.
Ked je raz navrh predbezne urobeny da sa doska odsimulovat. Priprava
takejto simulacie (aby mala nejaku vypovednu hodnotu) trva rovnako dlho
ako navrh dosky. definicia vsetkych signalov a materialov, merani a pod.
Musi to robit clovek ktory rozumie tomu co robi, inak dostanete len
farebny obrazok.
Preto si myslim ze to budu este velmi dlho robit ludia.
b.