Objednavka u RS Components

Libor Konecny support na mikrovlny.cz
Úterý Listopad 27 17:59:30 CET 2012


Ja jsem je zkusil taktez, dodaci lhuty trochu horsi, cca tyden, ale zase 
soucastky za polovicni penice nez od Farnella.
Farnell je rychlosti a cenou za dodani asi bezkonkurencni, ale nedavno 
mi diky nezaplacene fakture na 80 Kc  odmitali zaslat nove objednane 
zbozi za 20 000 Kc a chybejici fakturu zaslali snad az po 3 urgencich po 
14ti dnech..
Pritom vubec zadna zminka ze se to posilat nebude, az jsem se po tydnu 
ozval, ze  by to mohli poslat, tak jsem se to teprve dozvedel, ze nekde 
lita nezaplacenych 80Kc z pred pul rokem..

LK


Jirka napsal(a):
> Pro zajímavost uvedu čerstvé zkušenosti s objednávkou/dodávkou u RS 
> Components.
>
> Objednáno v sobotu večer, zaplaceno kartou, čili jsem čekal, že začnou 
> úřadovat v pondělí ráno (pošlou potvrzení apod.).
>
> Když se v pondělí v poledne vůbec nic nedělo, dokonce ani v systému 
> e-shopu nebyla žádná moje objednávka (!), zavolal jsem na jejich tel. 
> Pracovník se mi začal omlouvat, že se celá zakázka teprve zpracovává a 
> že (asi, nejspíš...) neprošla autorizace platby kartou. Prý se jim to 
> děje běžně.
>
> Nicméně přislíbil, že zboží pošlou ještě v pondělí a že platba bude 
> převodem s měsíční splatností. O problémech prý vědí a "pracují na 
> nich"...
>
> Nakonec tedy došel mail, že je zboží odesláno a pak už to bylo vcelku 
> samofunkční (http://img19.imageshack.us/img19/1709/tntv.png). Pouze mi 
> speditér odmítl dát číslo na řidiče, abych se s ním dohodl o přesném 
> čase příjezdu se slovy "my jsme TNT, my to neděláme" (v logu mají 
> "sure...we can"). Řidič sice nakonec sám volal, ale asi 10 minut před 
> doručením, což je z hlediska ev. přizpůsobení se na draka...
>
> Jsem zvědav, zda se globalizátorovi RS s množstvím zaměstnanců po roce 
> či ještě déle podaří zprovoznit základní obchodní funkce. Co tam za 
> svůj plat dělají? Viz třeba 
> http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-July/398215.html a i jiné 
> (dřívější) příspěvky na tohle téma.
>
> Farnell funguje zřetelně lépe, což jsem jim i napsal.
>
> Nejlepší jsou obě tuzemské firmy, bývalí výhradní dealeři (Alfatronic 
> pro RS, ROTHsware pro Farnell). Bohužel je tam mírná prodleva, takže 
> člověk přes ně nesmí tolik spěchat.
>
> Opět se ale potvrzuje klasické pravidlo, že firma od určité velikosti 
> výše funguje kvalitně spíš omylem či náhodou. V některých případech je 
> ta hraniční velikost i jen 2 - 3 osoby...
>
> ---
> Jirka
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list