Re: Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 27 17:14:17 CET 2012

Tak to vas muzu uklidnit, jestli jste skenovani odlozil na dobu, az se filmy
zplacati, tak jste usetril hromadu casu. Tedy za to skenovani, samozrejme.
Nektere filmy (podle mych skromnych pozorovani vetsina) se nezplacati nikdy,
leda pote, co je prejedete zehlickou, ale pak uz zase nema smysl je skenovat
:)

I kdyz je to predce jen trochu jinak - barevne filmy se vyrovnat nechaji
(resp. pokud je lab ususi naplacato, tak i placate zustanou), CB zridkakdy.
U CB jsou typy, ktere se krouti po delce, jine se krouti pricne a nekolik
jich se nekrouti vubec, je to dane materialem podlozky filmu a emulze, u CB
je navic vcelku jedno, jak je budete susit, zkrouti se stejne...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Hfmcons" <hfmcons na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 27, 2012 5:02 PM
Subject: Re: Re: Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký
TA-BLET?*

Bylo by prosím možné trochu rozvést to "vylisovaný"? Začal jsem na
Epson Photo V350 skenovat negativy a nastříhané je skladovat v knížce.
Mám jich tam asi 50 á6 a knížka se kvůli pokrouceným fimům nedá
otevřít a přidat další, filmy v knížce jsou pokroucené pořád. Zatím
jsem to skenování odložil do doby než se tohle vyřeší, ale chtěl bych
to někdy dotáhnout do konce :-)
Děkuji
S pozdravem,
Miloš Dašek