Bezkontaktni mereni proudu, - proudova sonda

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 27 14:48:06 CET 2012

Jestli si ale chcete mermomocí hrát a máte na to několik životů, zkuste
třeba Hallovu sondu SH400 (nemá elektroniku a tak si f char.  můžete
více určit sám) a vhodné, nejspíš železoprachové toroidní jádro.

Jádro musíte rozříznout na poloviny, do jedné mezery zalepit Hall a pak
to celé zabrousit tak, aby vše dosedalo na sebe.

K tomu vymyslet vhodný mechanismus, aby to bylo použitelné jako
"nacvakávací" sonda. Inspirace viz třeba manuál ke zmiňované P6042
(dospívám k názoru, že ta, co jsem s ní pracoval, byla nakonec přece jen
P6042).

Pak už zbývá jen drobnost, totiž elektronika, dále spíš stovky hodin
odbastlování a celé to udělat ve finální podobě...

---
Jirka