Bezkontaktni mereni proudu, - proudova sonda

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Listopad 27 14:42:18 CET 2012

Vim, jde o preklep, odkaz byl myslen principialne, slo mi o to zda je takova
vec mozna a vlastne hlavne o to zda jsou na trhu vhodne hall prvky. Pan
stavel sondu k multimetru tak mu 23kHz asi stacilo,

Ebay, kdyz zvasim jake vraky sond a za jake penize tam jsou nabizeny tak tu
sondu zas az tak nepotrebuji :-)

V odkazu co jsme sem daval je i odkaz na manual k sonde Tektronix P6042 DC-
50MHz, je to technoligie 70 let , ale je to jeste z doby kdy vyrobci k zbozi
davali i schema a neprijde mi na tom nic tak kosmickeho.
Nijak zvlast jsem to nestudoval, ale prijde mi, ze kouzlo a asi i zakopany
pes je v magnetickem obvodu a pouzitem hall prvku, dal to je jiz jen
zesilovac a nejake dc "soupatko".
Ale mozna jsem uplne mimo a vidim to jak Hurvinek valku, na druhou stranu i
ten Tektornix musi nekde  hall prvky kupovat a zesilovac by snad dnes nemel
byt problem, kdyz to slo v roce 1967 postavit z tranzisotru ....

Hutta