Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Listopad 27 13:53:17 CET 2012

nene, aj u nas mame vyzratych navrharov plosnych spojov, pouzivaju na
kazdy napajaci signal celu rovinu. Povodne mala byt tato spominana doska
20 vrstvova, ten kreten pouzil celu vrstvu na signal ktory prepajal asi
4 body. Oni to predsa neplatia...
Potom sa to za znacneho premahania z ich strany a znacneho vysvetlovania
z nasej strany podarilo stiahnut na 14 vrtsiev a funguje dobre. Aj my
mame konecny rozpocet :-)