Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Listopad 27 12:35:41 CET 2012

u tenkych dosiek su burried a blind vias paradoxne jednoduchsie ako u
hrubych. Podla fotky odhadujem hrubku izolacneho materialu na fotke na
radovo 100um.

Toto je napriklad doska triedy 100um/120um s najmensimi dierami 0.2mm.
Je zlozita, to suhlasim, ale nie je to ziaden super hightech.
https://edms.cern.ch/file/1138947/2/EDA-02299-V1_mfg.pdf
https://edms.cern.ch/file/1138947/2/EDA-02299-V1_specif.pdf
(mimochodom na takychto projektoch u nas pracuju sikovnejsi studenti po
zhruba pol roku treningu)