RE: jaký TA-BLET?-

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Úterý Listopad 27 09:36:51 CET 2012

Zdravim, takovy zajem jsem necekal :-)
je to AINOL NOVO10 HERO

info třeba tady:
http://www.ainol-novo.cz/index.php/e-shop/lcd-tablety-ainol/lcd-tablet-ainol
-novo-10-hero-16-gb-dualcore-ips-displej-1280-800-hdmi-details

Pokud by vas to fakt chtelo vic, tak cena by byla ještě o nejakou korunu
levnejsi za postovne.
Ja to sem napsal, protože se mluvilo o tabletu s nabijeckou, a protože ja o
tomto modelu uvazuji, a nahodou nabijecku ma :-)
S dopravou na vanoce by nemel byt problem, opravdu je to z ciny (proc
nekupovat u zdroje, ze? :-) ) Ale preprava EMSkou, takze cca tyden, a
proclene.

Tak doufam, ze to není reklama :-)

S pozdravem
MP