OT drozdie a kvasok, Re: domaci pekarna

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Listopad 26 18:22:09 CET 2012

Tohle je, ze zkušenosti, problém samotné pekárny. Nějakej plechovej
futrál nemůže nikdy nahradit pořádnou pec asi nejlépe parní. Jak tohle
přijatelně vyřešit pro domácí podmínky je IMHO větší problém než
připravit kvásek v létě když se netopí :-) Podmínky pro domácí pečení
chleba perfektně připravili v UB, ten jejich "chléb konzumní" se nedal
jíst, ale možná že už se po těch odběratelských výpovědích zlepšili.
S pozdravem,
Miloš Dašek