OT drozdie a kvasok, Re: domaci pekarna

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Listopad 26 16:36:26 CET 2012

"Moc" vedecky sa na nejaku vec ist neda. Vedecky je najviac ako sa da, z
principu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sourdough

Doporucujem podkapitolu Biology and chemistry of sourdough.

wek

PS. Zhodou okolnosti moja mama tiez vystudovala potravinarsku chemiu,
dokonca priamo odbor technologia sacharidov a skrobu; aj ked sa tomu
nasledne uz nevenovala. Akurat je u nas (v suvislosti so strajkom
ucitelov) na navsteve, uz vidim, ze vecer podebatujeme... :-)