Scanner Bylo: Re: Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Listopad 26 15:10:40 CET 2012

"
Dobrý den,

teď jste mě úplně rozhodil s tím scannerem.
Mě totož asi po 14 letech odešel UMAX 2000U, tak jsem se díval po něčem, co
by to mohlo nahradit
a vybral jsem http://www.alza.cz/canon-canoscan-lide-110-d186207.htm
(http://www.alza.cz/canon-canoscan-lide-110-d186207.htm)
Je v supported device programu Sane
http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html#Z-CANON
(http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html#Z-CANON)

Je potřeba, aby to ještě nějak podporoval systém nebo stačí podpora od SANE?
Já na scenování se starým UMAXEM používal XSANE, docela mi to vyhovuje.
(Nějaká podpora tlačítek na scaneru mě je absolutně jedno)

Případně jestli mi doporučíte nějakou jinou alternativu?
Ale nic extra nescháním, kdyby UMAX dál fungoval, tak je stáleh v provozu.

Předem děkuji za odpověď.
Jan Hovorka