RE: jaký TA-BLET?-

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Pondělí Listopad 26 14:19:34 CET 2012

Dobrý den,
Narazil jsem na tablet který ma externi napajeci konektor. Ma 10" IPS panel,
dvoujadrovy 1,5GHz procesor, wifi, BT, USB, HDMI... atd atd.
Ale jeho cena je cca 4.300kc. Tak nevim, jestli to není uz mimo.

S pozdravem
Miroslav Pajpach

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, November 22, 2012 2:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: jaký TA-BLET?-

Jeste jsem nenasel chvili na to, abych si kabel udelal a to USB OTG
otestoval, ale podle mne ne - USB OTG to pripojene zarizeni napaji (podle
propojenych pinu v miniUSB konektoru zjisti, ze ma zapojenou tu spravnou
redukci), takze by asi nebylo uplne moudre se s nim pretlacovat a cpat mu
proti srsti napajeni zvenku.

Pavel Kutina