OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 26 12:00:12 CET 2012

Dne 26.11.2012 10:29, Jan Waclawek napsal(a):

> No to je sice pekne, ale este raz, znamena to ze sa s tym musim naucit
> pracovat predovsetkym ja, kedze ja to budem "podporovat".

No to je hezke, ale pak jsi mel napsat co "podporuje" tvuj FW mezi
usima. Pokud je tohle prioritou tak v podstate neni duvod nic menit a
dej tam to co znas, ne?

Pokud neznas nic dobre tak jsem jen podotykal, ze Ubuntu 12.04 LTS je
velmi dobra volba - hlavne co se tyka komunitni podpory na webu a hlavne
i velmi dobrou podporou HW (pokud to tedy neni neco od Canonu - to je
pak tragedie). Dokonce ted jsem byl nucen si pujcit A3 skener (jedinej o
kterem vim - zahrabanej ve skladu) nejaky Mustek ScanExpres A3 USB,
ktery jsem nedokazal rozbehat na zadnych woknech. Na Linuxu to slo v
podstate jen s malou upravou cfg - takze to uz neni scifi.

Jen jsem psal, ze to Unity hodne lidi odmita protoze nedokazou prehodit
vyhybku a hledaji menu. Ja treba Start menu na win pouzivam uplne stejne
- nelezu v menickach, ale natukam to do hledani.

> No ci sa daju jednoducho vypnut a ci to vypnutie nema nejake neprijemne
> vedlajsie nasledky (teda okrem toho ze mi tu v hw-liste budete nadavat za
> spiatocnictvo :-) ).
Krome toho, ze jsi zpatecnik ;-) se to samozrejme vypnout da - ted
zrovna se mi aktualizoval NB tak je tam v okne tlachatko Nastaveni a tak
lze zmenit, ze aktualizace nezjistuji.

> Asi uplne nie. V ramci mojich kazdodvojrocnych zachvatov som za ten cas
> presiel niekolkymi generaciami niekolkych distribucii, a z pohladu prave
> takejto "udrzby" to bolo vzdy ine (a najcastejsie velmi, velmi zle).

Ale tak neprehanej - prostredi az do Ubuntu 10.04 bylo v podstate porad
podobne - pak prislo Unity a to byl opravdu sok (i pro mne). Vzal jsem
ho na milost az ted po case a prijde mi to v pohode a dobre.
I tak stale plati, ze k sobe na desktop proste linux zatim dat nemuzu -
at kvuli specialnim SW tak kvuli HW co mam doma a co stale funguje.
Na NB s tim nemam problem - mam ho jen na bezne cestovni veci - net,
mail, skype, icq a pod.

RV