Doporucte osciloskop tentokrate nenejen k PC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Listopad 26 09:54:28 CET 2012

Myslite si, ze p.Hutta ma zbytocnych 100.000 na osciloskop? Ja som
nemal ten pocit. Oni aj tie osciloskopy sa vyrabaju v roznych cenovych
kategoriach a myslim si ze ten Hameg je dobra volba za tie peniaze. To
ze to je low cost scope o tom netreba pochybovat a ze sa to prejavi na
funkcionalite je tiez jasne. Ale na jednoduchy mikrokontroler to
staci.

A potom, ked ste tu uz nadhodil tie vyssie kategorie, vy ste videl uz
slovenskeho podnikatela, ktory ma vycalovat >1000e zo svojho vrecka?
Myslim, ze u Vas je to to iste, akurat tvare nie su cervene, ale maju
rozne ine odtiene tejto farby...

No a inak po technickej stranke ano mate pravdu, ze ten scope je nieco
nove v kategorii, ale vsimite si aj to, ze Dave ho na konci jedneho zo
svojich blogov odhodil asi na gauc a mal poznamky o jeho cene. Takze
ja neviem. Som sa snazil pozriet na veci aj z inej stranky.

A.