Re: OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 25 20:59:05 CET 2012

To je pravda, ale zase musim byt schopny to aj ja sam pouzit... A poradit naslepo na dialku... A moc sa mi nieco zbrusu nove nechce zase ucit, staci mi to co je v robote...

Ako je to v tom novom Ubuntu s idiociou zvanou updaty?

A co ine distribucie, preco tie nie prip. preco ano?

Dakujem,

wek