OT aky Linux, was Re: Re: jaký TA-BLET?*

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 25 13:37:19 CET 2012

Fuha, a to ziadna ina aktualna distribucia nie je taka, aby out of the box bola normalne pouzitelna?

Planoval som prave vyrobit jeden linuxovy stroj pre laikov, podla moznosti s nulovou udrzbou do buducnosti. Uvitam vsetky pripomienky.

Dakujem.

wek