[OT] Problem s UPC a DDNS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Listopad 25 09:23:52 CET 2012

On Sun, 25 Nov 2012, Vladimir Nerud wrote:

> Tak nevim, nedari se mi, v nastaveni Port Range Forwarding jsem povolil jiny
> port a presto se tam nedostanu, jen pres port 80. I zde:

No dobre ale jestli to LAN rele je porad na portu 80 a jestli UPC modem
dela port forwarding pro rozsah portu a nespecifikujete co kam, tak to
nejspis znamena A-A,B-B  takze pouze 80 na 80 . Musel by jste tedy zmenit
port i na tom LAN rele nebo nastavit port forwarding z jednoho na jiny
port - napr 999-80 , tedy jestli to Vas UPC modem umi.