[OT] Problem s UPC a DDNS

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Listopad 25 08:10:56 CET 2012

Nastesti tam standartni prihlasovaci dialog jmeno/heslo je. Ja jsem se, asi
blbe, domnival, ze kdyz potrebuju webove rozhrani, musim pouzit port 80.
Neni to tak? Hned to zkusim :-).

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Lubos Medovarsky
Sent: Sunday, November 25, 2012 12:22 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Problem s UPC a DDNS

Zdravim,

skor by som povedal ze ide o nebezpecnost, obzvlast ak je nastaveny
vonkajsi port 80 pre pristup do aplikacie IP rele, a este obzvlast
ak nie je moznost nastavit prihlasenie.

Odporucam zmenit cislo portu na nejake nahodne cislo medzi 1025
a 65535. Nie je to riesenie, ale posluzi ako sprej na menej
zvedavych sturalov, ktori budu menej zatazovat ucelovy webovy
"server" roznymi pokusmi o naburanie, indexovanie robotmi,
az po znefunkcnenie rele vacsim poctom poziadaviek (DoS).

Lubos