[OT] Problem s UPC a DDNS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 24 21:47:09 CET 2012

nechte si poslat IP mailem (předpokládám běžící stroj uvnitř).

Jinak zkuste vyhledat takový skript googlem, já si ho do linuxu taky nepsal.

----- Původní zpráva -----
Od: "Vladimir Nerud" <newlad na centrum.cz>

Jeje, tak to vubec nevim, jak tohle, co pisete udelat. Ale v mezicase
zkousim nastaveni toho meho Cisca, a dosahl jsem urciteho pokroku.
V nastaveni Port Range Forwarding jsem povolil externi port 80 pro adresu
toho LAN rele (ta je 192.168.1.11) pro protokol TCP.
A hura, z mobilu se k tomu pripojim a ovladam!
Ted tedy se naskyta otazka, co na to bezpecnost meho pc? A hned se nabizi i
druha - kdyz se zmeni ip adresa, muzu to nejak zjistit, kdyz budu na druhem
konci republiky? Tedy krom toho, ze se nepripojim :o)