[OT] Problem s UPC a DDNS

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Listopad 24 21:24:27 CET 2012

Jeje, tak to vubec nevim, jak tohle, co pisete udelat. Ale v mezicase
zkousim nastaveni toho meho Cisca, a dosahl jsem urciteho pokroku.
V nastaveni Port Range Forwarding jsem povolil externi port 80 pro adresu
toho LAN rele (ta je 192.168.1.11) pro protokol TCP.
A hura, z mobilu se k tomu pripojim a ovladam!
Ted tedy se naskyta otazka, co na to bezpecnost meho pc? A hned se nabizi i
druha - kdyz se zmeni ip adresa, muzu to nejak zjistit, kdyz budu na druhem
konci republiky? Tedy krom toho, ze se nepripojim :o)
Dik
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Sent: Saturday, November 24, 2012 8:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Problem s UPC a DDNS

Pokud máte v síti aktivní ještě aspoň jeden počítač, lze vyvolat aktivaci
DDNS tímto strojem. Na Linux na to existují skripty (u dyndns jsem ještě z
dob kdy to bylo zadarmo a ti stávající to mají taky tak, obnovu IP mám po
týdnu, což je do toho měsíčního timeoutu pěkná rezerva). Nevidím důvod, proč
by něco takového neexistovalo i pro wokna.