domaci pekarna

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Listopad 24 17:30:47 CET 2012

Jako uz letitej bezlepkar muzu rict, ze jedina vec u bezlepkoveho peceni
v domaci pekarne dulezita jsou dva hnetace.

Testo na bezlepkovy chleba je kupodivu naprosto na vsem drzici sliz,
ktery se nevali jako bezne testo a ke vsemu prilne - bezne se udela
kolem hnetacu prostor - hnetace jedou na prazdno a kolem je bublina z
testa. Je treba vybirat takovou ji jedou hnetace co nejtesneji kolem
sten. I tak je treba pocitat s tim, ze je treba nejakou plastovou
mechackou tomu testu pomoct a odlepit ho z tech sten - jinak se to
nezamicha.

Nicmene prvni pekarna byla nejaka FKneco - fakt netusim - vydrzela dobre
sedm let - stala 1400Kc. Dodnes funguje na chalupe - ted v zime jsem
kupoval tu v Lidlu a funguje take normalne.

Co se tyka smesi tak u me vyhrava co do chuti a trvanlivosti - smes
tusim od Labety - Tmavy chleb. Cena je strasidelna, ale to je u
bezlepkaru standard.

RV