konstrukce metronomu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 24 13:53:27 CET 2012

Jen maly technicky dotaz - jak se rotacnim enkoderem da realizovat tap-tap?
To mi skoro pripada jednodussi implementovat ta tlacitka, nez zadavat tempo
kroucenim a ne klepnutim, budete se pri pouzivani proklinat... Jina moznost
by -treba- mohla byt zabudovani kapacitnich tlacitek, desticka se da na
kytaru primontovat o neco lepe.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "David Belohrad" <david na belohrad.ch>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 24, 2012 1:36 PM
Subject: konstrukce metronomu

Zdravim,

doufam, ze uz konecne nechate tech zabomysich valek :) a poradite mi
ohledne metronomu.

Vyrabim si elektrickou kytaru a rad bych do ni zabudoval:

a) aktivni zesilovac
b) aux in / headphones out
c) metronom.

a),b) jsou v pohode, to si vyresim. Otazkou je c). Nasel jsem vyborny
projekt:

http://www.wayneandlayne.com/projects/metronome/

Potreboval bych to trochu poupravit aby misto tech dvou tlacitek
pouzival rotacni enkoder (na kytaru se tlacitka strkaji tezko), a tak by
bylo fajn kdyby to jelo s ATMega (nebo tak), kterych mam v supliku plno
 - ne ze by me nakup picu zruinoval, ale nechce se mi zacinat s novou
architekturou, kdyz ovladam starou a nova neprinese nic noveho
(((((noflame :)))))

Tak me napadlo - vzhledem k tomu, ze mam kazdy den asi minus 2.5 hodiny
volneho
casu, a kazda investovana minuta mi bude nekym jinym vyctena :) -
jestli nahodou uz nekdo neresil nejaky podobny metronom. A pokud by to
melo jako bonus misto pipani a klicku nejak nasamplovane zvuky drivek,
byla by to parada....

toz tak, abychom se zase vratili k elektronice.

diky

.d.