domaci pekarna

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Sobota Listopad 24 12:59:00 CET 2012

Pridam jednu osovni zkusenost. Svara dela sefa v jednom retezci a kdyz
jsem chteli kupovat pekarnu, sli jsme samozrejme za nim. Nedoporucoval
zadny drahy mrchy, ale obycejny sencor. Jednak minimum reklamaci, kdyz
uz je, tak sencor meni kus za kus, a za super peniz vse co jsme
pozadovali. NEkupovali jsme ji jen na chleba, ale musela prave umet i
kynute testo na buchty, musela umet marmeladu, odlozeny start, sama si
ve spravnou dobu prihodit treba slunecnicove seminka. Vyhral Sencor SBR
950SS, za 1200 idealni volba.
http://domaci-pekarny.heureka.cz/sencor-sbr-950/
Od doby co jsme ji koupili, mame dalko casteji domaci pizzu, buchty a v
lete nam udelala mraky ruznych marmelad. Manzelka je spokojena, jen
nasype veci do pekarny a jde si po svych, Pekarna upozornuje pipnutim
jakekoliv zmeny rezimu a samozrejme i dopeceni, dokynuti, domychani.

Jura