domaci pekarna

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Listopad 24 11:47:26 CET 2012

On Fri, Nov 23, 2012 at 10:36:47PM +0100, Zdenek wrote:
> Tady jsou nějaké recenze, jestli to tazateli pomůže:
> http://www.mojepekarna.cz/domaci-pekarny
>
> Já jsem koupil v zimě pekárnu v Lidlu. Byly na ni kladné recenze. Moc
> investovat jsem do toho nechtěl, kdyby se doma neujala a po měsíci se z ní
> stala zbytečnost.
> Dosavadní zkušenosti jsou velmi dobré. S těmi kupovanými směsmi se nic v
> podstatě nedá zkazit. Do experimentů s vlastní směsí jsem se zatím nepustil.
> Spočítal bych na prstech, kolikrát jsme od té doby kupovali hotový chléb.
>
> Zdeněk

Rodice si pred lety koupili v nemecku domaci pekarnu, kdyz to zacala byt
na zapade moda (u nas o tom jeste nikdo moc nevedel) a od te doby si
pece chleba sam, postupne se dostal do stavu, ze si smesi sam upravuje
a tusim, ze se dokonce pokousel vyrabet smesi vlastni.

Akorat ze po case prisel na to, ze je lepsi to pect v obycejne troube,
ze pekarna pry moc zere elektrickou energii.

Asi tak

P.T.