OT: vychova (bylo: Re: jaký TA-BLET?*)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 23 23:03:59 CET 2012

Vyberte raději nějaký větší telefon, jsou festovnější něž tabletky. Můj 12
letý syn by zas chtěl raspberry.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>

Dne 23.11.2012 18:58, Jirka napsal(a):

> Hmmmm, vychovávat děti tak, že jim pořídím to, co "hýbe světem" a "nemůžu
> s tím nic dělat"... Dobrou chuť.
Ono to je složitější, já jí tu radost udělat chci, nechtěl jsem to ale
prostřednictvím tabletu. Jenomže ona nic jiného nechce.
Zbrojí na to už od začátku školního roku, má samé jednotky ( pravda asi
dvě dvojky z nějakých nevýznamných cvičení )
Vánoce bez tabletu by byly zklamáním, s tím už nic neudělám, ani nechci.
Teď jde o to, co pořídit. Už jsem tomu věnoval spoustu času, něco
vyberu, pak zas něco jiného, večer mám výběr jasný a druhý den to zas
pokračuje od začátku.