[AD] Raspberry Pi

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Pátek Listopad 23 22:33:34 CET 2012

> Na Farnellu je RASPBRRY-MODB-512M za 778.60 CZK/1ks bez DPH při deseti
> kusech, LT je 19-dnů, dopravné 120.- CZK do ČR. A to nemluvím o tom, že
> se jedná o ceníkovou cenu, kde lze dojednat slevu.

Onehdá jsem vezl jednu zpěvačku na vystoupení do Prahy, zaskakuje v
kapele za jinou, co je na mateřský, ale to je celkem podružný detail.
Seděl jsem tak v tom klubu a pozoroval muzikanty, její brácha v tý
kapele hraje na bicí. Když měla zpěvačka přestávku, trochu jsem ji
popichoval, říkám - hrát na ty bicí, to není vůbec složitý, to se jen
tak podupává do rytmu na tu šlapku a ťuká paličkama tu a tam, žádná
věda. Ale ona se nedala nachytat, už mě zná. :-)
No a s tím obchodem je to podobný. Dokavaď si člověk nevezme ty paličky
do ruky, tak to vypadá strašně snadný.

> Tady to spíš smrdí kšeftem s dobrým ziskem :-/

Každý může zkusit štěstí. Prostou aritmetikou jsem vyčíslil počáteční
investici na pouhých 7906Kč.

J. Hanzal