RE: jaký TA-BLET?*

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Listopad 23 22:27:51 CET 2012

To nemohu posoudit. Mám ho s Androidem a trochu s ním bojuji. Přechod z Win
znamená velkou změnu v ovládání a úplně jiných aplikacích.

Je fakt, že jestli na začátku vlákna bylo nějaké cenové omezení, tak by to
mohlo být mimo. Cena se blíží iPadu. :-(

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, November 23, 2012 10:19 PM
To: HW-news
Subject: RE: jaký TA-BLET?*

Uz je na nem uspokojive vyresen Linux?
Vloni touhle dobou jsem se chystal, ze si ho koupim, moc se mi libil, ale
vystrizlivel jsem pote, co jsem nasel navody, jak tam nainstalovat Linucha
pouze v nejakem divnem emulovanem rezimu. Obcas se snazim kouknout, jestli
se to nekam neposunulo, ale spis mi pripadne, ze snahy o portaci Linuxu na
transformera nejak uplne zamrzly na mrtvem bode.

Jakub Serych