ADMIN STOP Re: Zakladni principy (bylo: Re: [AD] Raspberry Pi)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 23 20:17:49 CET 2012

Ja jsem kolegovi take nic nevytykal jestli se nepletu a ani nehodnotil
jeho ceny.

Na druhou stranu od kdy Vy kadrujete co sem muzou lidi psat na komercni
nabidky? Pokud nekdo jde s kuzi na trh (navic na serveru, ktery je v
podstate konkurentem p.Hanzala) a dela si zde reklamu tak at se nedivi,
ze se zde cena bude diskutovat.
Chapal bych tedy kdyby tahle nabidka prisla pred pul rokem, kdy byl
problem Malinu sehnat, ale ted kdyz to maji uplne vsude to moc nechapu.

Co se tyka reklamy - jiz v pocatcich bylo receno, ze zde budou
tolerovany reklamy na zbozi, ktere nekdo poptava nebo nekomu prebyva a
potrebuje se jej zbavit a nebo dokaze zdejsi komunite nabidnout nejakou
vyhodu. Pokud vim nic se od te doby nezmenilo.
Doposud to zde bylo respektovano a nebylo nutne to nejak kodifikovat -
zdalo se, ze to vsichni chapou.

P.S.: Nechci na tohle tema dal diskutovat takze nic nepiste a vlakno
ukoncuji

RV