Zakladni principy (bylo: Re: [AD] Raspberry Pi)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 23 19:35:21 CET 2012

V souvislosti s tím, že jsem před chvílí v TV zahlédl oranžovo-rudý
obrázek ČR (výsledek voleb), mi to prostě nedá.

Pane Hanzale, nedejte se odradit levicovo-rovnostářskými bláboly
některých diskutujících. Máte plné právo zboží nabízet za jakoukoliv
cenu a samozřejmě musíte počítat s tím, že ho pak nikdo nekoupí. To je
jediný platný princip.

Např. já osobně bych byl při takto nastavené ceně na vážkách, spíš bych
od Vás nekoupil. Formuloval bych to ovšem slovy jako "nezlobte se, ale
jste trochu drahý" apod.

Ale: pokud to někteří zde přítomní netuší, pak výhoda (byť dražší) koupě
od tuzemské firmy je třeba naprostá bezproblémovost "papírů" (vyhnete se
třeba všem těm srágorám, co vymyslel zdejší nebo SESRový bolševik) a
také třeba délka a reálná uplatnitelnost záruky.

Nechápu, kde se 23 let po revoluci v lidech vůbec bere mozkový pochod,
na jehož základě slabomyslně "hodnotí" tvorbu ceny prodejce a říkají mu,
že by nejspíš měl prodávat za cenu nákupní. Případně vyšší cenu dokonce
drze nazývají krádeží apod.

To jste opravdu všichni zaměstnanci, kterým jsou úplně lhostejné
základní ekonomické principy, ale sami pochopitelně chtějí co nejvyšší plat?

Vždyť vás nikdo do ničeho nenutí, máte možnost svobodné volby. To vám
ovšem zřejmě nevyhovuje a potřebujete bolševický diktát a "jistoty".

Pro admina: kolega Hanzal svůj příspěvek označil "AD" (což zřejmě mělo
znamenat reklama). Pokud si dobře vzpomínám, i taková témata jsou tu
možná - jediná odchylka je v běžněji používaném označení "KOMERCE".

Nebo je to v souladu s "vůlí lidu" už zase nějak jinak?

Howgh

Jirka