Doporucte osciloskop k PC

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Listopad 23 17:38:33 CET 2012

Pokud na to jsou penize tak bych se asi osciloskopu k PC pokud mozno vyhnul,
sam jsem takovou vec mel a popravde z pohledu ergonomie to je dost
nesikovne. U klasickeho skopu i kdyz nevite co a jak chcete merit tak
pripojite sondu a po chvili krouceni cudlikama cosi vidite. Na druhou stranu
pokud mate detailne pripravene mereni je jeho vyhodnoceni na PC pohodicka a
lepsi nez klasickem skopu. Idealni volbou je podle meho  klasicky osciloskop
s nejakym promakanejsim pripojenim k PC  (ethernet).
Bohuzel jsou takove osciloskopy vsechno jen ne levna zalezitost, zvlaste
pokud chcete vetsi pamet, vetsi displej a vice nez 100MHz sirku pasma. Sam
po takove veci pokukuji a obcas mi pripada jako by ceny techto veci byly tak
trochu z jineho sveta.

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>
Datum: 23. 11. 2012
Předmět: Re: Doporucte osciloskop k PC
"
Nevim jaky je rozpocet, i kdyz citim, ze asi nic moc. Pokud by precijen byla
ruka urednika otevrena, mozna by stalo za to vzit nejaky s ETH. Bude
plnohodnotny i pro odladovani bez PC a po eth se necha minimalne zobrazit na
monitoru (a tedy promitnout), kdyz uz ne ovladat.
PK

Dne 23. listopadu 2012 16:36 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz