VF transformatorceky

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 23 16:14:31 CET 2012

Dobry den,

zamerne som nepisal tieto udaje, pretoze si chcem urobit prehlad co
vsetko je hotove a da sa kupit. Keby som ich napisal, tak sa dozviem
maximalne tak, ze to je blbost a tym to skonci, pripadne dalsimi
zbytocnymi otazkami, ktorym by som sa rad vyhol. Viete osvedcilo sa mi
take, ze co pose.riem sam na tom sa najviac naucim a toto je jedna z
takych blbosti, na ktorych sa ucim.

A.