Re: jaký TA-BLET?*

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Listopad 23 13:53:34 CET 2012

> Stejne tak ceny "hloupych" a "smart" telefonu nejsou v pomeru zadneho
> realneho financniho parametru pri vyrobe
>
> No nejsou, a co ma byt? Prodejni cena nerovna se vyrobni cena x konstanta.
Jednak se nekdo podili na vyvoji, ta cena pak neni nakladem pri vyrobe.
Treba jedna komodita muze dotovat druhou, to je vec marketingove strategie
kazde firmy. Ale hlavne cena je takova za jakou to jsou lidi ochotni koupit
a vyrobce ochotny prodat. Tyhle narky na nespravedlivou prodejni cenu kdyz
preci vyroba je za par dolaru nechapu. Nikdo nikoho perci nenuti to za tu
cenu kupovat. Pokud ma nekdo pocit, ze by to umel prodavat za min, hura do
toho. Dyt by prece musel ovladnout trh... Ucelem podnikani je vytvaret
zisk. Ze je v ceste rada prekupniku, kteri si namasti kapsu? Tak se stante
jednim z nich. Pochybuju, ze kdyz bude mit vyrobce agendu s maloprodejem
misto prodejem na kontejnery, ze by to do ceny nepromitl.

PK.
P.S. cele to bylo mysleno spis jako obecne podiveni nad stale se
opakujicimi narky nez konkretne na pana Kubace.