ATARI 800xl

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 23 01:25:29 CET 2012

toto je tema, do ktorej sa zapojim cez vikend, ked bude cas a bunky :-)
na ZX (didaktik M) mam svoj interface, 2 ROM pamati s programami ako
gens3, svoje utility, atd... pred 2r som si zacal pisat program na
extrahovanie dat z poskodenych pasok, ktore uz ZX same nenacita.... a
potom nebol cas
jaaaaaj, zivot je kratky...

miro