ATARI 800xl

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Listopad 23 00:25:41 CET 2012

poke 559,0 vypnuti DMA kontroleru grafiky sice cerno, ale za to dvakrat tak
vetsi vykon

poke 559,34  a zapnuti :-D

To uz je to jedine co si pamatuji z hlavy :-D

Jinak neni to tak davno asi mesic co jsem vyhodil cely jeden komplet s
turbem a kazetami,

ale mel jsem slzu na krajicku :-D

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Lubos Medovarsky <lubos.hwlist na accelera-networks.com>
Datum: 23. 11. 2012
Předmět: Re: ATARI 800xl
"Jeeej, konecne je tu po vyse 20-tich rokoch sanca uspesne nacitat
asembler z "pasky", a nebudem uz nikdy(!?) musiet POKEovat dekadne
cisla z Basicu po konverzii operacnych kodov v hex2dec tabulkach,
tlacenych na ihlickovej tlaciarni bledym atramentom :-D

Dakujem! 800XL / 6502 rulez ;-)

Lubos

PS: Stale mam niekde cartridge Microsoft Basic II z roku 1982.