ATARI 800xl

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Listopad 23 00:04:01 CET 2012

Jeeej, konecne je tu po vyse 20-tich rokoch sanca uspesne nacitat
asembler z "pasky", a nebudem uz nikdy(!?) musiet POKEovat dekadne
cisla z Basicu po konverzii operacnych kodov v hex2dec tabulkach,
tlacenych na ihlickovej tlaciarni bledym atramentom :-D

Dakujem! 800XL / 6502 rulez ;-)

Lubos

PS: Stale mam niekde cartridge Microsoft Basic II z roku 1982.